RE: [MISC] telnet (was: Endnu et hul

> Man kan logge ind med telnet på Win2k har jeg set.

???

Det har jeg ellers ladet mig fortælle er umuligt.

Næ, faktisk er der sjovt så mange ting man kan gører
med commando linen, i Windows, ikke kun w2k,
alt man kan gører grafisk kan gørers i en dos box.

jeg tror hvis unix folk, kikker lidt på den del er
der nok nogle der vil føle sig hjemme.

Jasper O Waale