Re: [MISC] dr.dk/skum

On 20 Jun 2001, Niels Elgaard Larsen wrote:

> De bruger en masse flash.

Yups, og noget af det vil netscape også vise. Opera kan mig bekendt ikke
lege sammen med flash...

> Også fx:
> http://www.dr.dk/skum/kleinrock/index.shtm
> ?

Nej. Med Netscape vil den af en eller anden grund først tjecke om der er
flash, og så genkender den ikke den linux-flash dims der findes. Så
bliver man bare smidt direkte til en macromedia side...

mvh Jan