Re: [MISC] magler ved linux desktoppen (was:[MISC] ComOn-rundspørge: Linux er død!)

Thorbjørn Ravn Andersen <sslug@sslug> writes:

> Altså - at jeg tænker på fordelingen af kode mellem lisp/C i det
> _kørende_ system.  Ikke i distributionen.

Mon ikke langt hovedparten af Lisp koden er major modes og anden
understøttelse af sprog og utilities som de færreste loader.

Hvis man ikke bruger Gnus er der f.eks. alene der 80k linier der ikke
bliver loaded (det er 10% af den samlede mængde Lisp kode).