Re: [MISC] telnet (was: Endnu et hul

On Wed, 20 Jun 2001, Jacob Sparre Andersen wrote:

> Hans:

> ???
>
> Det har jeg ellers ladet mig fortælle er umuligt.

Du kan "bare" starte en telnet server. Du kan have masser af problemer med
at skifte bruger, og sådn, men ellers virker det.

Tilsvarende for sshd - den kan også bringes til at virke som en service
under w2k.

Mads

NT is a closed box of point tools linked by an untouchable matrix of
invisible semaphores. These bonds are surrounded by a blizzard of
mystifying, contradictory, and forever-changing OS documentation.
Under an NT regime, almost all Unix users will lose the ability to
exert low-level control over data and applications.