Re: [MISC] Endnu et hul

"Gitte Wange" <sslug@sslug> wrote in message

> Men hvis jeg må korrigere Emil lidt - mine ben er skam plantet solidt i
> jorden. Jeg er nemlig ikke til at rokke :-))))
>
> Hvis man vil gøre folk opmærksomme på at der findes andet end det OS de
> bruger lige nu, så må man være entusiastisk.
> (Bemærk venligst at jeg rent faktisk er klar over diverse OS
> alternativer)
>
> Det akan sgu ikke nytte noget at vi alle bare trækker på skulderne og
> siger: Det går nok.
> NEJ det gør ikke. Det er osse mine skattepenge der bliver brugt til at
> betale for windows-licenser.

Entusiasme er da en fin ting, jeg lide selv af det af og til. Realisme gør
vel heller ikke noget, og for mig at se kunne VMware være en endog meget
realistisk måde at få afprøvet Linux i et firma, der har en NT løsning
kørende (i det mindste som regel), og som vil videre. Det kan gøres helt
gratis (i 30 dage), og skaffer man sig en ny licens overlever tingene.
(og så er det Erling, hvis det da er mig du omtaler som Emil;).