Re: [MISC] Endnu et hul

In article <sslug@sslug>, "Tom Rausner"
<sslug@sslug> wrote:

> Hej !
>
> -- Originalt brev --
>
> citat>Zealots ?
> citat>Sorry ... hvad betyder det ?
>
>   Zealots er et engelsk ord, som er afledt af det græske
> ord "Zelotes" som betyder "nidkær".
>
>   På Jesu tid fandtes der et græsk/jødisk parti i Palæstina
> som blev omtalt som "Zeloterne" i folkemunde, da de var MEGET nidkære i
> deres kamp for at vælte det romerske over- herredømme af sig. De blev
> også kaldt "dolkmændene", fordi deres "frihedskamp" hovedsagelig bestod
> i at stikke romer- ske officerer ned.
>
> Tom.

> [...]

Hehe .... i så fald tager jeg det som en kompliment :-)))

Men hvis jeg må korrigere Emil lidt - mine ben er skam plantet solidt i
jorden. Jeg er nemlig ikke til at rokke :-))))

Hvis man vil gøre folk opmærksomme på at der findes andet end det OS de
bruger lige nu, så må man være entusiastisk.
(Bemærk venligst at jeg rent faktisk er klar over diverse OS
alternativer)

Det akan sgu ikke nytte noget at vi alle bare trækker på skulderne og
siger: Det går nok.
NEJ det gør ikke. Det er osse mine skattepenge der bliver brugt til at
betale for windows-licenser.

--
Gitte Wange Jensen
A.K.A.

Email: sslug@sslug
Web: http://gitte.babytux.dk (under development)

Do you feel tuxy today?
Visit www.babytux.dk

Quote of the day:
Also, can people who have had unhappy relationships with their
eepro100 please try to cuddle and make up again?

	- Linus Torvalds