Re: [MISC] RE: [MISC] afgift på internet forbrug !?

On Wed, Jun 20, 2001 at 07:13:25 +0200, Allan Olesen wrote:

> Præcis. Hvorfor hævder du, at jeg ikke har læst det? Det vil jo netop
> sige, at hvis ingen er interesserede, er der ingen, der betaler for
> adgang.

Men det bliver jo for brugeren en "tvangsbetaling"
i stil med kabelTV, uden mulighed for fravalg.
Det var jo hvad forslagene gik ud på.

Hvis content providere ønsker en "copydan" afgift så må de
selv lave en betalingsordning, evt. i samarbejde med internetudbydere.

Men jeg vil ikke skulle betale 50-150kr/mdr ektra blot for at
internetubyderen så har betalt sin "afgift".

Så hellere individuelt betale for de serviceydelser jeg ønsker at bruge.
Teknisk kan det sagtens lade sig gøre, så hvorfor bede om
en "gammeldags" kabelTV/copydan løsning ?
Og hvis content providere ikke teknisk kan finde ud af dette, så
må de hellere straks lukke.

--
Frank Damgaard | http://home3.inet.tele.dk/frda