Re: [MISC] Endnu et hul

----- Original Message -----
From: "Gitte Wange" <sslug@sslug>

> Kan man ikke ?
> Jeg synes nu ellers jeg har hørt noget om nogle Linux-certifikater.
cand.tux?
<snip>
> Nej ... IIS er sgu ikke bare liiige noget man sætter op.
> Desuden - de nyere dists. er da osse lette at installere. Mandrake minder
> f.eks. meget om dåse i install.

Det her er måske det springende punkt. Et firma har ikke lige sådan en
rimeligt god maskine stående, som de kan lægge linux ind på for at prøve at
få en appache op at køre.
Måske kunne VMware være løsningen. Installer en virtuel Linux på serveren og
leg med den. Virker det tilfredsstillende, så anskaf en licens og fortsæt,
ellers skal blot en enkelt fil slettes.