Re: [MISC] Endnu et hul

In article <sslug@sslug>, "esh"
<sslug@sslug> wrote:

> Vågn da op.
Hehe ... jeg er skam vågen men godmorgen til dig osse ;-)

> ISS er for de fleste mennesker som har en Windows baggrund
> langt det letteste at sætte op. Og Windows er det nemmeste for dem at
> konfigurere (de kender det i forvejen).

Jeg er ikke enig.
Jeg var før i tiden dåse bruger.
Og da jeg fik et job som VB-udvikler skulle jeg osse sætte en IIS server
op.
Jeg havde på daværende tidspunkt aldrig prøvet at sætte en webserver op
og var vant til Windows vindues-opsætnings-metoder etc. Men det var
fandme besværligt som en i h******. Da jeg så fik en linux box derhjemme
skulle den selvfølgelig køre apache. Og dammit den var lækker nem at
sætte op - på trods af at jeg ikke havde brugt linux før.

> Hvis du spørger sikkerheds folk
> som Henrik Størner, så vil han fortælle dig at det sikreste software du
> kan vælge, er det software du kender i forvejen. Så mon ikke det bedste
> valg for Windows folk er Windows/ISS og ikke Linux/Apache?

Man kan osse få apache til Windows.
Måske er det korrekt at man skal vælge software man kender i forvejen.
MEN ... så lærer man jo aldrig noget nyt vel ?

> Arrg jeg hader OSS Zealots uden et ben på jorden.

?????
Zealots ?
Sorry ... hvad betyder det ?

--
Gitte Wange Jensen
A.K.A.

Email: sslug@sslug
Web: http://gitte.babytux.dk (under development)

Do you feel tuxy today?
Visit www.babytux.dk

Quote of the day:
Our goal is to be the "Linux of Content Management". This means Open Source, it means community...

	- Paul Everitt, Zope-CMF Mailing List