Re: [MISC] Endnu et hul

In article <sslug@sslug>, "E. Sjørlund"
<sslug@sslug> wrote:

> [...]

Jeg ved det !!
Det var nu osse mere et sp. til dåse folket: Kan I ikke selv se hvor
latterlige I er ????

> 2. Fordi man kan få fine folk med eksamen og certifikat til det ene,
> ikke det andet.

Kan man ikke ?
Jeg synes nu ellers jeg har hørt noget om nogle Linux-certifikater.

> 3. Fordi "ingen" er blevet fyret for at købe MS (noget tilsvarende var i
> mange år grunden til at firmaer købte IBM-maskiner)

Hehe ... jeg ville :-)

> 4. Fordi ingen ved
> det der med CVS, og forøvrigt kan du jo her se, at MS skam er hurtigt
> ude med en rettelse. De mener selv, at der vil gå et par dage inden det
> hul bliver udnyttet;)

LoL ... jeg ved det ... men nu findes der jo osse CVS til MS.

> 5. Fordi den aldeles ikke er svær at sætte op. Man lægger bare sin CD i
> maskinen, svarer på et par spørgsmål så kommer den ind helt af sig selv.
> 6. Fordi firmaet ingen intentioner har i retning af at arbejde med det
> skræmmende begreb "koden". Det skal bare køre.

Nej ... IIS er sgu ikke bare liiige noget man sætter op.
Desuden - de nyere dists. er da osse lette at installere. Mandrake minder
f.eks. meget om dåse i install.

--
Gitte Wange Jensen
A.K.A.

Email: sslug@sslug
Web: http://gitte.babytux.dk (under development)

Do you feel tuxy today?
Visit www.babytux.dk

Quote of the day:
I picture a lump of inanimate flesh (a result from a relational database query)
being infused with the spark of life (object behavior, aka class).

	- Jim Fulton on the term "pluggable brains", 5 Jul 1999