Re: [MISC] Endnu et hul

On Wed, 20 Jun 2001, E. Sjørlund wrote:

> [...]

<snip>

<snip>

> Bare mit gæt, folk der har prøvet at træffe det valg har sikkert flere
> grunde.

Mine småbitte 2 cent...

Det er ikke altid folk træffer et valg mellem ISS og Apache.
Har man ikke ret meget forstand på de dele, og spørger sine
MS venner hvad man skal bruge for at køre en webserver. Og
siger de "du skal bruge det program der hedder IIS." Så
kommer Apache aldrig i betragtning. Mange ved nok ikke
engang hvad det er.

--
Hanne Munkholm         sslug@sslug

"Definitely not Swedish."