Re: [MISC] Endnu et hul

"Gitte Wange" <sslug@sslug> writes:

> 1) IIS - koster penge og er lukket kode. Besværlig fordi pathes kun kan
> komme fra udviklerne på projektet. Lang arbejdsgang fordi brugere først
> skal gøre dem opmærksomme på fejl før de kan blive rettet.

Folk tror de kan vifte med en købsaftale foran Billl G. når det går
galt (produktmangel). Problemet er bare at MS ikke garanterer nogen
som helst opførelse af deres produkter (ingen kommercielle
softwareproducenter gør det). Men det psykologiske der er i at folk
tror at MS er forpligtiget til at rette fejl gør en del.

(Jeg fatter dog ikke at folk ikke snart lærer det.)

Det er lidt det samme som at folk hellere vil lave end aftale med en
kommerciel supportvirksomhed istedet for at ansætte en håndfuld
nørder på trods af at prisen er det samme. (Jeg ignorerer lige at
nørder næppe er til at opdrive).

> Hvorfor vælger folk så IIS ???????????

Folk er aldrig blevet fyret for at vælge MS. Målet for Open source er
at opnå det samme for at vælge open source.

--
"Definitely not Swedish."