Re: [MISC] magler ved linux desktoppen (was:[MISC] ComOn-rundspørge: Linux er død!)

Peter Toft wrote:

> Meget appropos - jeg havde i forrige uge en stump
> C-kode fremme på 350k linier C-kode - hvorfor kan Emacs
> ikke vise linienumre når det bliver så stort - Sucks...

Følgende vises med Ctrl-H f line-number-mode
--
line-number-mode is an interactive compiled Lisp function in `simple'.
(line-number-mode ARG)

Toggle Line Number mode.
With arg, turn Line Number mode on iff arg is positive.
When Line Number mode is enabled, the line number appears
in the mode line.

Line numbers do not appear for very large buffers, see variable
`line-number-display-limit'.
--

Værdien af line-number-display-limit bliver ikke beregnet ud fra din
maskines ydeevne, så den kunne du jo eventuelt more dig med at pille

--
  Thorbjørn Ravn Andersen               "...plus...Tubular Bells!"
  http://bigfoot.com/~thunderbear