Re: [MISC] magler ved linux desktoppen (was:[MISC] ComOn-rundspørge: Linux er død!)

On Tue, 19 Jun 2001, Peter Toft wrote:

> Meget appropos - jeg havde i forrige uge en stump
> C-kode fremme på 350k linier C-kode - hvorfor kan Emacs
> ikke vise linienumre når det bliver så stort - Sucks...

Emacs opfører sig som default lidt anderledes med _meget_ store filer. Der
er variable til at stille på grænserne for alt (lede lede).

Mads

UNIX always presumes you know what you're doing. You're the human being,
after all, and it is a mere operating system.