Re: [MISC] RE: [MISC] afgift på internet forbrug !?

Allan Olesen <sslug@sslug> writes:

> Du kan absolut ikke sammenligne med DR.

Det har jeg lige gjort (ok, ± 8,5 time).

> DR ønskede en lovfæstet licensbetaling for adgang til Internettet,
> fordi der dermed var adgang til DR. Det er sådan en halvkommunistisk
> løsning.

Ok, jeg tror Jubii ville være ovenud lykkelige for en CopyDan-ligende
løsning, hvor vi måler den rå trafik på internettet og så betaler de
største websteder ud fra det.

Ærligt talt, så kan jeg ikke se forskellen. Målet er det samme.

--
"Definitely not Swedish."