Re: [MISC] RE: [MISC] afgift på internet forbrug !?

On Wed, 20 Jun 2001 02:50:23 +0200, Frank Damgaard
<sslug@sslug> wrote:

>Hvordan måles "polulært" ?
>Det vil jo så blot dreje sig om hvordan man teknisk
>opfylder nogle krav for at få "støtte".

Det skal dæleme da ikke køre efter stive tekniske støtteregler. Hvis
en internetudbyder med lidt sund fornuft vurderer, at produktet er
godt nok til at de kan tjene penge på det, køber de adgangen. Ellers
ikke. Det er ikke støtte. Det er handel.

>Det er vist dig der vrøvler. Læs de forslag som
>nogle "content providere" har stillet.

>Forslaget var at hvis Internetudbyder XX ikke betaler
>så kan kundernes hos XX ikke få adgang.

Præcis. Hvorfor hævder du, at jeg ikke har læst det? Det vil jo netop
sige, at hvis ingen er interesserede, er der ingen, der betaler for
adgang.

--
Allan Olesen, Lunderskov
Postet fra Agent - den bedste newsreader til Linux.