RE: [MISC] En god grafisk web editor for begyner

> Amaya giver dig et overblik over hele strukturen i dokumentet,
> jeg ved ikke om du specifikt kan hive en liste af links ud, det
> lyder mere som et perl job. ;*)

Jeg har kikket lidt på bluefish, og det er ikke dårligt, det
er nemmer at sætte grafik m.m. ind. det jeg nok savner nu er
at kunne flytte rundt på ting i grafisk mode, noget som jeg er
bruger meget i front page, jeg ved at det ikke er hardcore html
men, det nu nemmer at kunne se den færdige side, og så rette
lidt,

Links, er OK, det som jeg synes var lidt dumt, var at skulle
taste full path ind for all mine små dumme gif, png, jpg m.m.

Jasper O Waale