Re: [MISC] Emacs kan alt

On Tue, 19 Jun 2001, Peter Toft wrote:

> Meget appropos - jeg havde i forrige uge en stump
> C-kode fremme på 350k linier C-kode - hvorfor kan Emacs
> ikke vise linienumre når det bliver så stort - Sucks...

Fordi du ikke gider rette line-number-display-limit:

;; Vis linjenumre på buffere, der fylder op til 20MB
 (setq line-number-display-limit 20000000)

/Ole
PS: Som bevis på at Emacs kan alt, er her linket til hvordan Emacs laver
kaffe: http://list-archive.xemacs.org/xemacs-beta/199909/msg00368.html
--
There's a good chance I'd win the suit, but I'd go broke in the process.
         -- Problemet med softwarepatenter i en nøddeskal (Bruce Perens)