Re: [MISC] RE: [MISC] afgift på internet forbr ug !?

----- Original Message -----
From: "Allan Olesen" <sslug@sslug>
To: <sslug@sslug>
Sent: Tuesday, June 19, 2001 11:25 PM
Subject: Re: [MISC] RE: [MISC] afgift på internet forbrug !?

> Du vrøvler. Ideen er jo, at sitet skal være så populært, at de kan
> tillade sig at tage penge for adgang.

> Du vrøvler. De får kun snablen nede i pengekassen hos dem, der vil
> betale for adgang.

Hvis siten er så god, så er det jo bare å gjøre som de andre, kreve
ekte dollar i bytte for en adgangskode.
Så enkelt er det for pornosidene - folk betaler.
Hvis folk ikke vil betale, så er jo alternativet å vri armen på de som leverer
internetttilgang.
Kanskje de som leverer internetttilgang kan levere to forskjellige produkter.
Uten luksus til laveste pris.
Med luksus til ekstrapris.
Sannheten er enkel. Jeg og de fleste andre vil ikke betale med ekte dollar.
Det som er gratis er som regel godt nok.

Mvh
Jim Oksvold