Re: [MISC] magler ved linux desktoppen (was:[MISC] ComOn-rundspørge: Linux er død!)

On Tue, Jun 19, 2001 at 10:51:30PM +0200, Peter Toft wrote:
[...]
> Meget appropos - jeg havde i forrige uge en stump
> C-kode fremme på 350k linier C-kode - hvorfor kan Emacs
> ikke vise linienumre når det bliver så stort - Sucks...

:) Det lyder faktisk meget humoristisk. Hvor meget RAM bruger
gcc naar du saetter den til at tygge paa en 350k liniers C-fil?
Med -O6? :)

--
        Rasmus(sslug@sslug)

"An intellectual is someone who has been educated beyond their intelligence."