Re: [MISC] En god grafisk web editor for begyner

amaya fra www.W3.org?

> Ved den er manglne mulighed for at have overblik over links, og
> At man skal taste full path til alle png gif m.m.

Amaya giver dig et overblik over hele strukturen i dokumentet,
jeg ved ikke om du specifikt kan hive en liste af links ud, det
lyder mere som et perl job. ;*)

--
* Kurosawa: http://www.designlabs.dk/husetsbio *
* Email: Carsten dot Svaneborg at risoe dot dk *