Re: [MISC] MP3 streaming kommer til at koste knaster

Thorbjørn Ravn Andersen wrote:
> hvor lang tid er du villig til at vente på at den bliver færdig?

Jeg tror ikke komprimeringstid er noget særligt problem. Sålænge
resultatet kan streames, og dekodes uden relativt voldsomme
numeriske operationer.

Desuden burde man også i en fraktal komprimeringsalgoritme bruge
en genetisk søgealgoritme, således at man ikke nødventigt laver
en grundig søgning for at finde den bedste komprimering, men går
på kompromis med komprimering imod at den måske kun tager ~10% af
tiden.

--
* Kurosawa: http://www.designlabs.dk/husetsbio *
* Email: Carsten dot Svaneborg at risoe dot dk *