Re: [MISC] DC280 og flashkort

On 18 Jun 2001, at 18:07, Kaare Rasmussen wrote:

> Jeg har et Kodak DC280 digitalkamera. Hvor mange MB kan man få på
> flashkort nu om dage? Kan dette kamera klare det, eller har det en max
> størrelse? Hvad koster sådan noget ca?

Mange mb.

Vi købte 32 MB Apacer for 415 inkl levering på
http://www.itbutikken.dk/ i dag efter et pristjek i forskellige
computerforretninger og fotohandlere. Priserne svinger uhyggelig meget.
Samme størrelse kort blev set helt op til 800-900 kroner.

Du skal ikke købe 16 MB, det kan oftest ikke svare sig i forhold til
prisen på et 32 MB Compact Flash-kort. Der er lidt længere prisspring
fra 32 til 48 og 64.

--
Thomas Kilde Krath
http://krath.dk