Linuxbog og memory

Jeg har problemer med kapitel 1 i 'Friheden til at vælge
programmer', Version 1.6 24/5 2001, der er simpelthen ikke
plads til grafikken i mit memory på 64 MB. Jeg har før haft
problemer med 32 MB memory og tidligere versioner af
Linuxbog, men opgradering til 64 MB hjalp. Umiddelbart kan
jeg ikke forstå hvorfor, fordi png-filerne i kapt. 1 fylder
tilsammen kun ca 1.1 MB på disken. Jeg har løst mit problem
ved at dele filen gui.html i 2 dele, således at alt
vedrørende KDE og KDE2 findes i en ny fil gui-2.html.