Re: [MISC] En god grafisk web editor for begyner

On Mon, 18 Jun 2001, Admin PwC Cambodia wrote:

> Jeg leder efter en god, web editor for begynder, jeg ved godt at der
> Sikker er en del der synes netop deres editor er den bedste og det
> Er ok, barer jeg har muliged for at få nogle + og -

Jeg synes at folk plejer at anbefale "bluefish"?

Mads

--
Mads Bondo Dydensborg.                               sslug@sslug
The IETF has an interesting enough life as is getting the "too simple"

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 19:22 CEST [an error occurred while processing this directive]