En god grafisk web editor for begyner

Jeg leder efter en god, web editor for begynder, jeg ved godt at der
Sikker er en del der synes netop deres editor er den bedste og det
Er ok, barer jeg har muliged for at få nogle + og -

Jeg har kikket lidt på WebDesigner, og det som jeg ikke kan lide
Ved den er manglne mulighed for at have overblik over links, og
At man skal taste full path til alle png gif m.m.

Hvis du har en ide lad mig hører, nu da jeg har sat mig for
Ikke at bruge en til windows, hvis det er muligt

Jasper O Waale