Re: [MISC] Bug tracking system

Gitte Wange wrote:

> Der må sidde nogle udvikler ell. lign. derude der har et bugtracking system
> oppe og køre.
> Jeg synes bugzilla måske er at gå lige lovligt langt.
>
> Men send mig gerne nogle links da jeg meget gerne skulle have haft et sådan
> system oppe og køre igår !!!

Nu ved jeg godt det er længe siden, men min erfaring med Bugzilla er at
det muligvis er tungt at få i luften, men at det er umagen værd.  Lige
præcis med hensyn til bugtracking er det vigtigt at have mange
indfaldsvinkler til systemet, og understøtte forskellige brugeres ønsker
til viden.

Indlæringskurven er desværre lidt stejl.  Derfor skal man have god tid
til at indføre det i organisationen for at udnytte det bedst.

--
  Thorbjørn Ravn Andersen               "...plus...Tubular Bells!"
  http://bigfoot.com/~thunderbear