Re: Vs: Linuxsangen

On Fri, 15 Jun 2001, Per Sigmond wrote:

> Hei.
>
> Sangen er under FMPL (Free Music Public License). Se oppdatert webside

Tak! Hvad FMPL så dækker over ved jeg ikke, men det lyder frit :-)

ftp://ftp.itr.no/pub/music/license.txt
Nu har jeg ikke lige tænkt mig at sælge kopier, men det er en lidt
underlig regel med at man skal have tilladelse for sælge kopier. Anyway, i
har ophavsretten, så det er jeres krav, og det følger vi.

mvh/hans

> http://www.itr.no/cgi-bin/Zope.cgi/itr/itrFolders/News/z20010613
>
> mvh,
> Per.

http://schou.dk
Et program der kan to ting, kan begge dele lige dårligt.
              				-- Hans Jessen Hansen