Printer server med 3 porte.

Hej.

Jeg har en "longshine" printer server med 3 porte.
På porte 3 har jeg en HP LaserJet  4L og på port 2 HP deskJet 880C.
Printer serveren er tilsluttet til min adsl's router ethernet port og har
fast TCP/IP adresse 192.168.1.11 (can pinges og har også en web interface
til at konfigureres lækkert)
Nu prøver jeg at installere min HP laserJet (som er fysisk på porte lp3- jeg
kører i øvrigt på en RedHat 7.1)
Hvis jeg følger manuelens vej så er der:
1. loog in  som root (done)
2.Printer applet add. (done)
3.Select Remote Unix     (Jeg har vælgte Unix printer (lpd Queue)
4.Server Her har jeg 192.168.1.11
5.Remote Queue (lp1 for first porte lp2 for second porte and lp3 for third
porte)
Her skal der gøres opmærksom at på manuelen stå der lp1, lp2 og lp3 men fra
en mail fra
"longshine" support stå der at: "when you have a metal printbox is the port
name LP1,LP2 or LP3. have you a
plastic box is the name LPT1, LPT2 or LPT3"
Så vælger jeg min printer type i printer driver og giver et navn i name and
aliases (hplaserjet)
Men ligegyldigt hvad jeg skriver på "Queue" feltet kan jeg ikke printe ud.
(jeg prøver alt muligt kombinationer store små bogstaver men det er vel
ligemåde ikke ?)
Jeg vid ikke hvad er det jeg mangler for at for printeren til at printe ud.
Den kommer i øvrigt med "Sent an A4 Postscript test page to "hplaserjet" men
der bliver ikke printet ud.

Er der nogen der har nogen gode ideer?

mvh
Frederik Likaj