Re: [MISC] Re: EU kommisionen ser på MP3

Keld Jørn Simonsen <sslug@sslug> writes:

> Nåh, dette gælder kun hvis du har overdraget tingen til en
> forhandlers varetægt, ikke ved tyveri mm.

Nu er jeg interesseret. Har du en lovhjelm, som jeg selv kan søge
information ud fra?

[...]

Siger du at hvis jeg låner min bærbare ud og vedkommende kommer til at
sælge dem, så er salgsaftalen bindende og jeg må på anden måde for min
krav mod låneren opfyldt.

Det lyder egentligt meget fornuftigt.

--
hash-bang-slash-bin-slash-bash