Re: [MISC] Linuxsangen nåede ikke med til Grand Prix

In article
<sslug@sslug>, "Hans
Schou" <sslug@sslug> wrote:

> Hej
>
> Den musikalske gruppe Sigmond/Oterholt fra Norge har gjort et kanon hit
> som desværre ikke nåede med til Grand Prix i år. Du skal selvfølge ikke
> snydes for denne lækkerbisken, hvorfor den ligger til download her:
> ftp://ftp.itr.no/pub/music/linuxsangen.mp3
>
> Skulle der være nogen blandt SSLUGs medlemmer der både kan rode med
> Linux og synge, så er teksterne her:
> http://www.itr.no/cgi-bin/Zope.cgi/itr/itrFolders/News/z20010613
>
> NB! Jeg har lige haft besøg klage over at jeg sang med, med åben
> [...]

Haha ... okay .. den er faktisk rigtig god ..
Men når man som dansker hører den så bliver nogle af de norske ord lidt
overfortolket af ens hjerne .. og i en god brandert i nyhavn .. tjaa så
er det ikke godt at vide hvordan den sang ender med at lyde ved en dansk
oversættelse.

Men det er en rigtig sød sang som jeg tror har fundet sin faste plads på
min playliste. Er den releaset under GPL ?
:-))))

--
Gitte Wange Jensen
A.K.A.