Re: [MISC] Re: EU kommisionen ser på MP3

Keld Jørn Simonsen <sslug@sslug> writes:

> som er almindelig ved køb: hvis du køber fra en forhandler
> så kan der ikke rokkes ved dit køb, selv om det er en stjålen vare.

Sådan er det ikke i Danmark. Jeg mister aldrig retten til en genstand,
der er stjålet fra mig. (Måske er der en forældelsetid, men så er den
rent tidslig)

Men det er nok primært i forhold til unikke genstande at det rigtigt
bliver interessant. (Pas på når I køber rigtig kunst, hvis det er stjålet
vare, kan I ikke gøre andet end at kikke på når det bliver afhentet og
så lægge søgsmål mod sælger)

--
hash-bang-slash-bin-slash-bash