Re: [MISC] Re: [MISC] RE: [MISC] afgift på internet forbrug !?

"E. Sjørlund" wrote:
> Hvornår sorteres bannerreklamerne fra? Før eller efter de forlader serveren?

Det er Mozilla der holder rede med blocked sites, så den behøver ikke
at hente billederne. Junkbuster checker jo navne, og returnere et
dummy billed hvis det er blocked. Så det er næsten det samme.

> Til det sidste er der blot at sige, at jeg godt kan lide den integration der
> er i IE, og med den nye version 6 har MS overgået sig selv. Nu genstarter
> den automatisk hver gang den dør;)

BSOD features er også integreret i alle programmer. ;*)

--
* Kurosawa: http://www.designlabs.dk/husetsbio *
* Email: Carsten dot Svaneborg at risoe dot dk *