Re: [MISC] ogg-vorbis (was: EU kommisionen ser påMP3

On Tue, 12 Jun 2001, Jesper Lund wrote:

> Relevante links til Ogg Vorbis formatet søges !!!

Aner det ikke.

> Samt gerne en encoder

$ rpm -qf `which oggenc`
oggvorbis-0.0.20000904-12mdk

nå for pokker, det var bare en Mandrake-pakke.

Så ved jeg godt hvad jeg gjorde for at installere:
  urpmi oggvorbis
(ovenstående svare også på hvor jeg fik den fra: jeg ved det ikke)

> og decoder.......

Decoder? Til hvad?

> Og afspiller og og og og og og og og

ogg123 hvis du er til kommandolinie
ellers xmms

dåse-brugere bruger vist WinAmp

Jeg har også noget cdparanoia installeret. Så mangler jeg bare et
cdrom-drev.

http://schou.dk
Et program der kan to ting, kan begge dele lige dårligt.
              				-- Hans Jessen Hansen