Re: [MISC] ogg-vorbis (was: EU kommisionen ser på MP3

On Tue, 12 Jun 2001, Gitte Wange wrote:

> Men ganske almindelige dåse-brugere bliver fordret med MP3 filer. Og
> de er måske ikke klar over at der er et alternativ.

Jeg er lige blevet ringet op af en dåse-bruger som spurgte hvad
'ogv'-filer nu var for noget. Nu hedder det godt nok 'ogg', men lad det nu
ligge. Han havde downloadet et program som rippede hans cd'er til ogg, og
ville nu gerne have dem over i mp3 så han kunne høre dem på sin
mp3/dvd-afspiller. Surt, det kan man ikke bare lige klare med at rename
dem. Jeg har nu bedt ham lige prøve at spille sine ogg-filer på den.

Brugeren fik en større forståelse for softwarepatenter ved den samtale vi
havde.

mvh/hans
http://schou.dk
Et program der kan to ting, kan begge dele lige dårligt.
              				-- Hans Jessen Hansen