Re: [MISC] Capitalist view of Open Source

Morten Sylvest Olsen <sslug@sslug> writes:

> :> Jeg må indrømme at være en smule tiltrukket af objektivisme ;-)
>
> : Hvem liker ikke frihet til å velge?
>
> Tja, tydeligvis desværre en stor del af danskere og svenskere der
> bliver ved med at stemme på social-demokrater eller det der er værre?

Kan vi lave et objektivist parti? Måske kan vi slå os sammen med SSLUG
partiet :)

Afskaf staten, privatiser alt, ingen indkomstskat.

> Oh, well. "Who's John Galt" :)

Det må du må altså ikke spøge med det :) Efter at have læst "Atlas
Shrugged" og "Fountainhead" får jeg det dårligt hver gang nogle
foreslår fx at begrænse personlige indtjening til X kroner (og
beskatte alt over det med 100%) eller andre ting for "det fælles
bedste".

<sslug@sslug>     Herlev, Denmark     Software Designer
<URL:http://www.andreasen.org/>   <*>   Eicon Networks Research