Re: [MISC] EU kommisionen ser på MP3

Jacob Sparre Andersen wrote:

> Gitte:

> Det er heller ikke et reelt alternativ for dem, hvis de ikke
> kan klikke sig til en afspiller der integrerer sig selv i
> deres oser (om den så hedder Opera, Exploder eller
> Nutscrape).

> Hvis man gør musikbranchen (et ord) opmærksom på
> alternativet - og kan vise at det er et reelt alternativ for
> deres kunder, så tror jeg ikke det er noget problem. Og en
> prisforskel på 3.000 USD/år vil vel også hjælpe lidt.

> Hvad mener du med "beskytte"?

Noget det nye mp3 format skulle tilbyde er en form for beskyttelse af
filerne på den måde at man i komprimeringen koder et eller andet ind så det
kun er den der downloader filen (og muligvis har betalt for den) der kan
bruge filen. Ved ikke hvordan de gør det rent teknisk men pladebranchen er
glade for det :-(

Gitte