Re: [MISC] EU kommisionen ser på MP3

Gitte:

> Nej ... vi ved at det ikke er det bedste format fordi vi
> har set et alternativ. Men ganske almindelige
> dåse-brugere bliver fordret med MP3 filer. Og de er
> måske ikke klar over at der er et alternativ.

Det er heller ikke et reelt alternativ for dem, hvis de ikke
kan klikke sig til en afspiller der integrerer sig selv i
deres oser (om den så hedder Opera, Exploder eller
Nutscrape).

> Ligeledes ser musik branchen MP3 formatet som noget af
> den eneste option eftersom det er dette format brugerne
> er vant til at bruge.

Hvis man gør musikbranchen (et ord) opmærksom på
alternativet - og kan vise at det er et reelt alternativ for
deres kunder, så tror jeg ikke det er noget problem. Og en
prisforskel på 3.000 USD/år vil vel også hjælpe lidt.

> Se det har du ret i. Men kan Ogg Vorbis beskytter dem
> der udgiver i det format ?

Hvad mener du med "beskytte"?

Jacob
--
People in cars cause accidents. Accidents in cars cause people.