Re: [MISC] Lego [OT]

Jacob Sparre Andersen wrote:

> Det må vel være noget med en LIAB som bro mellem nettet og
> IR-tårnet der snakker med RCX'en.

> Har eller har haft, ja.
>
> Men er det ikke sjovere at bygge en autonom robot, der bare
> beretter om sin færden på en webside?

Jow, det kunne være mindst lige så sjovt, men det er jeg ikke sikker på
mine evner rækker til. Et sted skal man starte. Og det kunne være en
robotarm, der evt holder et webcam. Eller noget.

Nogen der ligger inde med noget info om emnet ? Jeg er sikkert ikke den
første med den ide... ;o)

//Jesper

/klip