Re: [MISC] Linux er cancer

Allan Olesen wrote:

> Hvad får dig til at tro, at de ikke anvender GPL'et kode?
> Det er jo fordelen ved closed source...

Jeg mener at have læst et sted at microsoftfolkene har fået strenge
forbud mod at overhovedet kigge på gpl-kildetekst.

Herudover er Microsofts kildetekst faktisk tilgængelig for nogen få
betalende.  Hvis disse opdager gpl-dele i kernen er pr-helvede løs.

bsd er noget andet - der opfordrer licensen faktisk til at man gør det
som Microsoft har gjort.
--
  Thorbjørn Ravn Andersen               "...plus...Tubular Bells!"
  http://bigfoot.com/~thunderbear