Re: [MISC] Capitalist view of Open Source

Jim Oksvold <sslug@sslug> wrote:
: ------=_NextPart_000_0005_01C0F2B3.DC920A00

: En liten godbit jeg fant hos FreeOS.
: =C5 lese Ayn Rand er alltid en fryd.
: Det er synd at i hennes hjemland er hun nesten helt ukjent.

Mener du Rusland? For hun er da forholdvis kendt og kontroversiel
i USA. Det var tilfældigt at jeg faldt over hendes filosofi på
Internettet, og på et tidspunkt hvor jeg var i USA købte jeg
"Atlas Shrugged". Jeg mener kun det er et par af hendes første
stykker, og en selvbiografisk bog der er oversat til dansk.

Man må jo nok også sige at hendes filosofi er stærkt i modsætning
til det skandinaviske velfærds-helvede system.

Jeg må indrømme at være en smule tiltrukket af objektivisme ;-)

Mvh Morten