Re: [MISC] Re: [MISC] RE: [MISC] afgift på internet forbrug !?

"Carsten Svaneborg" <sslug@sslug> wrote in message

> Højreklikker du på et banner i mozilla, og vælger "Don't load
> images from this site", så slipper du også for bannere.
> Det er en god feature i en grafisk browser, men lynx løser jo
> alle disse problemer, så hvorfor bare ikke surfe i 80x25 tekst
> mode??

Hvornår sorteres bannerreklamerne fra? Før eller efter de forlader serveren?

Til det sidste er der blot at sige, at jeg godt kan lide den integration der
er i IE, og med den nye version 6 har MS overgået sig selv. Nu genstarter
den automatisk hver gang den dør;)