Re: [MISC] Er Jubii ved at lukke? (was: afgift på internet forbrug !?

Pengemangel lukker mange sites
http://www.berlingske.dk/artikel:aid=103993

Man må spørge sig selv om jubii.dk er i så økonomiske vanskeligheder at
de ligger og spræller i vandet.

Det er forbudt er lave både den ene og den anden slags for kurspleje, men
såvidt jeg kan se er Jubii ikke noteret på Københavns Fondsbørs. Den
overskrift jeg brugte ville måske være på kanten af det tilladte.

Men når jeg læser artiklen, kan jeg ikke tænke på andet end at Jubii har
så trænge kår at de leder efter penge alle vegne. Fred være med dem, jeg
bruger ikke Jubii.

Et argument for at få betaling er at et site generere trafik. Da
www.sslug.dk generere en del, så kunne vi få adgang til disse midler, hvis
de kom istand. Helt hvad vi skulle bruge pengene til ved jeg ikke, men vi
kunne jo købe vores egen hardware istedet for at få den sponseret,
ligeledes har vi en driftudgift på båndbredde som vi kunne betale selv.

På den anden side ville vi jo ikke have alle disse billeder af folk der
mener os det godt, hvis vi betalte selv. Personligt foretrækker jeg at TDC
og andre sponsere os når de selv vil, fremfor at skulle være tvunget til
at betale til SSLUG.

Ups, jeg kom lige til at se at vi mangler et billed TDC
http://www.sslug.dk/bestyrelsen/sponsor/pix/ . TDC har sponseret noget
hardware for nyligt.

mvh/hans
http://schou.dk
Et program der kan to ting, kan begge dele lige dårligt.
              				-- Hans Jessen Hansen