Re: [MISC] Digital Kamera

On Mon, 11 Jun 2001 15:16:57 Mads Bondo Dydensborg wrote:

> Under antagelse af at du har ret; Om et par køber du et nyt kamera.
> Hvis
> man ikke er parat til det, bør man nok ikke købe et digital kamera
> nu.

At fornye fotoapparatet om et par år? Gips? Ohmm ... tror jeg venter
;)
Memorycards er nok en god løsning inden for en kort tidshorisont :)

Fyrkildevej 98 (sttv)          Tel: 98 15 67 93
DK-9220 Aalborg Oest           ICQ: 108017016
Find my key: http://www.keyserver.net: GnuPG key ID: 0x6349D8FB
fingerprint: E44F A8B9 5088 0036 C0C6  DD2C 9575 7DFE 6349 D8FB
                       ...ooO0Ooo...
   One Windows to rule them all, One Windows to find them,
   One Windows to bring them all and in the darkness bind them.