Re: [MISC] Digital Kamera

On Mon, 11 Jun 2001, Anna Jonna Armannsdottir wrote:

> Der er nok mange der overvejer hvilken type fotoapparat
> man bør købe.
>
> Jeg har feks. valgt memorycard fra idet jeg ikke tror på
> at det er en stabil standard. Jeg er bange for at man om
> nogle år sider oppe med et fotoapparat ikke er kompatibelt
> med de nyeste memorycard og at de gamle bliver ikke til at
> opdrive.

Under antagelse af at du har ret; Om et par køber du et nyt kamera. Hvis
man ikke er parat til det, bør man nok ikke købe et digital kamera nu.

> Nej ingen memorycard her. Disketter er fint det er en
> standard der er til at stole på.

Disketter er _lamme_ Du kan gemme 1% på sådan een af hvad du kan på en
128 MB memorystick.

> Serielle forbindelser, kendt teknokogi.
> USB helt fint. Firewire endnu bedre.
> Bluetooth om 3 år ?

Igen, hvis du tænker så langt, så kan du nok ikke undgå at tænke over at
digitale kameraer om 3 år vil være så meget bedre end dem vi har nu, at
man nok bør købe et nyt.

Mads

The University of North Carolina has finally found a network server that,
although missing for four years, hasn't missed a packet in all that time.
Try as they might, university administrators couldn't find the server.
Working with Novell Inc. (stock: NOVL), IT workers tracked it down by
meticulously following cable until they literally ran into a wall. The
server had been mistakenly sealed behind drywall by maintenance workers.
                       - Techweb, 20010409