Re: [MISC] Digital Kamera

On Mon, 11 Jun 2001 08:35:46 Mads Bondo Dydensborg wrote:

> Det ville da være fjollet, når man for samme pris, svjv, kan få
> kameraer
> der tager til f.eks. 128MB memorycards. Sådanne nogen kan læses i
> PCMCIA
> slots, og en ISA-PCMICIA adapter kan erhverves for et par 100
> kroner.

Der er nok mange der overvejer hvilken type fotoapparat
man bør købe.

Jeg har feks. valgt memorycard fra idet jeg ikke tror på
at det er en stabil standard. Jeg er bange for at man om
nogle år sider oppe med et fotoapparat ikke er kompatibelt
med de nyeste memorycard og at de gamle bliver ikke til at
opdrive.

Nej ingen memorycard her. Disketter er fint det er en
standard der er til at stole på.

Serielle forbindelser, kendt teknokogi.
USB helt fint. Firewire endnu bedre.
Bluetooth om 3 år ?

Det bedste ville være, hvis apparatet har flere forskellige
tilslutningsmuligheder.

Fyrkildevej 98 (sttv)          Tel: 98 15 67 93
DK-9220 Aalborg Oest           ICQ: 108017016
Find my key: http://www.keyserver.net: GnuPG key ID: 0x6349D8FB
fingerprint: E44F A8B9 5088 0036 C0C6  DD2C 9575 7DFE 6349 D8FB
                       ...ooO0Ooo...
   One Windows to rule them all, One Windows to find them,
   One Windows to bring them all and in the darkness bind them.