Re: [MISC] "The Hacker Ethic - and the Spirit of the Information Age"

> Jeg har lige haft fornøjelsen af at læse Pekka Himanens bog
> "The Hacker Ethic - and the Spirit of the Information Age".

Just for Fun, kan også anbefales. Afvent en mere uddybende anmeldelse
i løbet af weekenden. Men det glæder mig at Hacker Ethic heller ikke
var et fejlkøb. De 2-3 første kapitler af Rebel Code har ikke været så
sindsoprivende.

> Læs den! (Lån den af Peter Makholm! ;-)

Jeg vil lige selv have lov til at læse den.

--
hash-bang-slash-bin-slash-bash