Re: [MISC] RE: [MISC] afgift på internet forbrug !?

Bruger kun google af samme grund, men ser af og til jubii, yahoo osv. køre.
De stakler betaler via telefonregningen for reklamer, så vidt jeg kan se.
En browser, der er sat op til at have en portal med reklamer som startside
lide under samme skavank, hvad enten det nu er MS, Netscape eller en helt
tredje udbyder, der skal tjene lidt skillinger på reklamer.
Det værste er jo næsten, at min flat-rate pris er beregnet ud fra et
ekstraforbrug hos andre, selv om jeg altså ikke gør i selvfinancierede
reklamer