Re: [MISC] =?iso-8859-1?Q?RE:=20[MISC]=20afgift=20p=E5=20internet=20forbrug=20!??=

"Tom Rausner" <sslug@sslug> writes:

>  Dem betaler vi allerede afgift for, da de financieres af
> det du betaler for meget for dine varer.

Der er en forskel fra hvad Frank frygter. Idag er det forbrugeren, der
betaler reklameomkostningerne og jeg kan vælge de store cola-mærker
fra, da jeg ikke vil betale reklameomkostningerne.

Det Frank frygter er at det er modtageren af reklamen, der skal betale
omkostningerne, hvilket dermed stiller forbrugeren uden mulighed for
at vælge produkter hvor salgsprisen reelt er et udtryk for
produktionsprisen.

--
hash-bang-slash-bin-slash-bash