Re: [MISC] MP3 streaming kommer til at koste knaster

Gitte:

> Okay så indtil videre kan jeg trække vejret hvis vi bare
> streamer i et andet format (og brugerne kan jo være
> ligeglade med hvilken format der streames i bare deres
> player understøtter det).

Ja.

Ole Husgaard var så venlig at sende mig en henvisning til
licensbetingelserne for MP3-patenterne[1], der dog ikke ser
ud til at være blevet opdateret det seneste halve år.

Det ser umiddelbart ud til at MP3-patenterne hverken
overlapper med "Ogg Vorbis" som lagrings- eller som
transmissionsformat.

Jacob

1) http://www.mp3licensing.com/patents.html
--
I øvrigt er DVD-formatet ulovligt i alle WTO-medlemslande.